mardi 18 novembre 2014

A Sled Full

Bonjour! Hello!

J'espère que vous allez bien! Je vous reviens avec ma 3e et dernière carte pour mes DT invités de Little Darlings Rubber Stamps et Cuts2luv.

I hope you guys are doing great! I am here today to show you my 3rd and last card for my guest DT with Little Darlings Rubber Stamps and Cuts2luv.

Voici donc ma carte utilisant l'étampe A Sled Full de Cutie Pies de Little Darlings Rubber Stamps et le badge HoHoHo de Cuts2luv.

Here is my card with A Sled Full stamp from Cutie Pies from Little Darlings Rubber Stamps and the HoHoHo badge from Cuts2Luv.



J'ai aussi utilisé l'étampe du set Vintage Affections Postage Stamps de Little Darlings Rubber Stamps sur le dessus de ma carte comme accent!

On my card, I also used a stamp from the Vintage Affections Postage Stamps set from Little Darlings Rubber Stamps to embellish my card.

Et voilà! J'espère que vous avez apprécié voir mes créations avec les produits de ces deux compagnies!!! J'ai pour ma part eu beaucoup de plaisir!

That,s it!!! I hope you appreciated my cards using these products and that you discovered them or rediscovered them!! I really enjoyed working with these!


1 commentaire:

  1. elles sont superbes tes cartes et ça fait changement du sable et de la mer n'est-ce pas ??? ahahhahahah

    RépondreSupprimer