lundi 17 mars 2014

Défi My Besties St-Patrick / St-Patrick's Challenge at My Besties

Bonjour! Hello!

Je vous présente aujourd'hui le défi de la semaine de My Besties, le blog de défis en français. Cette semaine, le thème est la St-Patrick. Inspirez vous des feuilles de trèfles, du vert, de la chance...

Today I am showing you my take on this week's challenge at My Besties, the french challenge blog. This week, the theme is St-Patrick's day. Let yourself get inspired by the four-leaf clover , the colour green and chance...

Voilà le blinkie du défi;
Here is the badge for this challenge;


Et voici ma carte;
And here is my card;




Le sketch est de Mojo Monday, le sketch Mojo330.
I used the sketch Mojo330 from Mojo Monday.

Matériel utilisé: Étampe My Besties; Marqueurs Copic: E000-00-01-11-21; R20; W0-1-3-5-7; E11-13-19; YG91-93-95-97-99; R59; BG70-72-75-78. Les papiers sont de la collection Victoria Garden d'Echo Park papers. J'ai aussi utilisé ma silhouette caméo pour découper les feuilles de trèfles et les branches. J'ai aussi utilisé my Spellbinders Nestabilities, des fleurs de Wild Orchid Crafts et un ruban que j'avais qui trainait!!

What I used; Stamp from My Besties; Copic Markers; E000-00-01-11-21; R20; W0-1-3-5-7; E11-13-19; YG91-93-95-97-99; R59; BG70-72-75-78. Papers are from Victoria Garden's collection from Echo Park Papers. I also used my silhouette caméo to cut the four-clover leafs and the branches. I used my Spellbinders Nestabilities, flowers from Wild Orchid Crafts and a random ribbon I had in my stash!

Joignez-nous cette semaine pour le défi sur le Blog francophone de My Besties. J'ai hâte de voir ce que ce défi vous inspirera comme création!
Join us this week for the challenge over at the My Besties French Blog. I can't wait how this challenge inspired you!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire