dimanche 26 janvier 2014

Finaliste dans le top 10 pour le DT invité de KKS/Top 10 finalist for the KKS guest DT

Bonjour!!! Hello!!!

Récemment, je vous présentais une carte pour un défi sur le blog de Kraftin Kimmie Stamps pour être DT invité pour le mois de mars. J'ai été sélectionnée parmi les 10 finalistes!!! Je n'en reviens tout simplement pas! Je suis tellement contente. Il me reste ensuite à faire d'autres créations sous le thème Kim loves pink! Je vais bien sûr vous les présenter ici!

A couple of days ago, I was showing you guys a card that I made for the Challenge over at Kraftin Kimmie Stamps to be a guest DT for the month of march. I am so happy to tell you guys that I was selected to be a part of the top 10 finalists! I now have to make some more creations under the theme Kim loves pink! I will for sure show you guys these creations!

Voici d'ailleurs ma première création pour ce défi;
Here is my first project for this challenge;




Pour la touche de rose, j'ai colorié mon petit bébé éléphant avec mes marqueurs copic gris et j'ai ajouté du rose pour qu'il aie l'air plus réaliste. J'ai aussi ajouté des fleurs roses et un ruban rose.

For the touch of Pink, I colored the cute baby elephant with my copic markers using greys and pinks to make it look realistic. I also added pink flowers and a pink bow. 

Matériel utilisé: Papiers de My Minds Eye de la collection Cupid's &Arrow; Silhouette cameo, étampe A mother's love de Kraftin Kimmie Stamps; une boucle de Maggie Holmes; des fleurs de Wild Orchid Crafts; la forme cartonnée de Crate Paper; encre en vaporisateur de Studio Calico et mes marqueurs Copic C0-1-3-5-7-9 et R00.

Stuff I used;Papers from My Minds Eye Cupid's & Arrow Collection; Silhouette cameo, Kraftin Kimmie Stamp called A mother's love; a Maggie Holmes bow, flowers from Wild Orchid Crafts, Chipboard from Crate Paper; studio calico mist and Copic Markers C0-1-3-5-7-9 R00.
C'est certain que je ferai d'autres cartes pour ce défi donc demeurez à l'affût!!!
I will for sure make more cards for this challenge so stay tuned!

Bonne journée!
Have a great day!

2 commentaires:

  1. Hello,

    Beautiful card, adorable!

    I'm also a top ten finalist for the Kraftin Kimmie Contest and I wanted to wish you the best of luck!

    Good luck and best wishes, Becky (Cards by Becky)

    RépondreSupprimer