dimanche 22 décembre 2013

Encore quelques cartes de Noël / Some more Christmas cards!

Bonjour! Hi!

Noël approche à grand pas et mes cartes avancent aussi à grand pas! Je n'avais aucune inspiration depuis quelques semaines mais voilà que depuis 1 semaine je suis en feu! Je n'arrête pas de faire des cartes. Je crois que j'ai environ 17 cartes de faites en 1 semaine! Presque un record pour moi!
Christmas is fast approaching and my christmas cards are slowly but surely becoming a reality! I had no inspiration for a couple of weeks but since last week, it all came back to me at the same time! I cannot stop making cards. I think I have already made 17 cards in the last week! Almost a record breaking!

Je vous en présente quelques unes!
Here are a couple of my latest creations!


Pour celle ci-haut, j'ai utilisé des vieux décalques Basic Grey (j'essaie de passer mes vieilles affaires!), un petit doilie tout simple et des papiers de l'an dernier de Teresa Collins!
For this one, I used some old Rubb-ons from Basic Grey (I am trying to use some of the old styff!), a doilie and some Teresa Collins papers from last year. Very simple but I like this result.


Celle-ci, j'avais envie d'utiliser les papiers Finley de Glitz Design avec leurs couleurs flash et le jaune très intense! J'ai donc gardé la carte simple pour faire ressortir les papiers et mon étampe de Tiddly Inks.
For this next one, I wanted to use those papers from Glitz Design from the Finley collection. They are very flashy and the yellow tones are very intense. That's why I kept the design very simple but yet fun and whimsy! This way, we can appreciate the papers and the Tiddly Inks stamp.


Pour cette carte, une magnifique étampe de My Besties de Sherri Baldy's Designs. J'ADORE ces étampes! Une coloration toute simple avec un peu de poudre à embosser sur le boule. Les papiers sont 25th & Pine de Basic Grey.
For this one, I used a very beautiful stamp from Sherri Baldy's My Besties. I simply ADORE those stamps ! A simple coloration with my Copics markers and some embossing powder on the christmas ball. The papers are from Basic Grey from the 25th & Pine collection.



 Et finalement, encore une étampe de Sherri Baldy My Besties. Elle a été très longue à colorier... presque 2h30! Il y avait tellement de détails! Mais je l'adore!
And last but not least, another stamp from Sherri Baldy's My Besties.It took me forever to draw this image... almost 2h30 hours. But it was worth it! There was so many details!


Alors c'est tout pour aujourd'hui mais revenez bientôt, je vais vous présenter mes créations avec le kit Vintage Christmas de My Minds Eye!
So that's it for today but please come back soon for more Christmas creations. I will show you what I created with the Vintage Christmas kit from My Minds Eye for the store Art du Scrapbooking!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire