lundi 7 juillet 2014

Bubble gum girl with dog :)

Bonjour! Hello!

J'espère que vous avez passé un beau weekend! Je suis finalement en vacances pour 5 semaines (eh oui je suis chanceuse) et je compte bien en profiter en faisant beaucoup de piscine et des cartes à la tonne! Aujourd'hui, je vous présente la toute nouvelle étampe digitale de My Whimsical Little World qui s'appelle Tula & Gus et aussi le sentiment You are as young as you feel toutes les deux disponibles en digi sur la boutique etsy.

I hope you guys had a great weekend! I am finally on vacation for the next 5 weeks (I know, I am very lucky!) and I plan on swimming a lot and making a ton of cards! Today, I am showing you the new release from My Whimsical Little World called Tula & Gus and the sentiment that says You are as young as you feel that are both available as digis today on the etsy store







N'oubliez pas d'aller faire votre tour sur le blog de My Whimsical Little World pour voir les créations des autres membres de l'équipe créative!

Don't forget to check out the My Whimsical Little World Blog to see what the other members of the DT team made with those digi!

Bonne journée!
Have a great day!

1 commentaire:

  1. You did a fantastic job on her Marilyn! Love the bubble...too cute! You know I am huge fan of your layering! :)

    RépondreSupprimer