samedi 5 avril 2014

Défi ta fête sur Kraftin Kimmie/ Ya birthday challenge at Kraftin Kimmie

Bonjour! Hello!

Aujourd'hui je vous présente ma carte réalisée pour le défi de cette semaine de Kraftin Kimmie. Le thème cette semaine est Ta fête! Donc j'ai pensé faire une carte amusante avec une étampe que j'adore appelée Birthday Girl.

Today, I am showing you a card that I made for this week's challenge at Kraftin Kimmie. This week's theme is Ya Birthday! I decided to use a cute little stamp that I adore called Birthday Girl.

Voici donc ma carte;
So here is my card;



J'avais utilisé les mêmes papiers pour ma carte de mercredi mais l'effet est totalement différent à cause de la teinte de carton rose que j'ai utilisée sur les deux cartes. Parfois, il faut utiliser nos plus vieux papiers et il est possible de faire des cartes différentes avec les mêmes papiers!

I also used those same papers on my wednesday's card but the look is completely different. I simply changed the pink cardstock for a more pastel look here and it gives a different feel to the card. Sometimes, we need to use some of our older papers and it is possible to make multiple cards with those but yet have a different look!






J'ai utilisé plusieurs vieux papiers de Dear Lizzy de sa première collection Spring. Mais ils sont si adorables!
I used a bunch of old Dear Lizzy Papers from her first collection called Spring. They are so cute!

Matériel utilisé: Étampe Birthday Girl de Kraftin Kimmie Stamps, Marqueurs Copic: E000-00-01-11-21-R20; Rv10-13-14-17-19; YR21-24-12-16-15-18; E35-50; YG93-95-97; C00-01-03. Papiers Dear Lizzy d'American Crafts et City Park d'American Crafts, Oiseau en résine de Webster's Pages, Bouton de Basic Grey, Fleurs de Wild Orchid Crafts, Encre de Prima, Sketch MojoMonday 335, Silhouette Caméo et Spellbinders Nestabilities. Washi tape de Freckled Fawn et ruban d'American Crafts.

What I used: Kraftin Kimmie Birthday Girl Stamp, Copic Markers: E000-00-01-11-21-R20; Rv10-13-14-17-19; YR21-24-12-16-15-18; E35-50; YG93-95-97; C00-01-03. Dear Lizzy Papers for American Crafts and City Park papers from American Crafts, Resin bird from Webster's Pages, Basic Grey button, Wild Orchid Crafts Flowers, Prima ink, MojoMonday Sketch #335, Silhouette Cameo, Spellbinders Nestabilities. Freckled Fawn washi tape and American Crafts ribbon.

Allez donc faire un tour sur le Blog de Kraftin Kimmie et venez nous montrer votre carte!
So head on the the Kraftin Kimmie Blog and come play with us!



1 commentaire: