lundi 14 avril 2014

Défi Besties Pâques / Easter Challenge at My Besties

Bonjour! Hello!

Je n'arrive pas à croire que nous sommes déjà pratiquement arrivées au printemps!!! Cela signifie aussi que Pâques approche à grand pas. Nous avons donc décidé de vous concocter un petit défi de Pâques sur le blog de My Besties en français.
I cannot believe that spring is almost here!!! This also means that Easter is fast approaching. At My Besties French Challenge Blog, we decided to go with the theme and to propose you an Easter challenge. 

Voici ma carte;
Here is my card;


 Je suis en amour avec ma carte! J'aime toutes les découpes et les petits détails et les mignons lapins! Si vous regardez bien vous verrez aussi des oeufs découpés avec ma silhouette!
I am in love with this card! I so love all the die cuts and all the details and most of all those cute bunnies. If you look closely, you will also see some eggs.








Matériel utilisé: Marqueurs Copic E000-00-01-11-21 R20; B0000-01-04-08; E21-23-25-29; YR20-21-23-24; C1-3-5-7-9; BG11-13; R11-12-14. Papiers de Allison Kreft pour Webster's Pages. Formes en bois de Studio Calico et Freckled Fawn, Fleurs de Kaisercraft et Wild Orchid Crafts, Ruban de Freckled Fawn, Twine de The Twine Bakery, Boutons de Basic Grey.

What I used: Copic Markers E000-00-01-11-21 R20; B0000-01-04-08; E21-23-25-29; YR20-21-23-24; C1-3-5-7-9; BG11-13; R11-12-14. Allison Kreft  papers for Webster's Pages. Studio Calico and Freckled Fawn Woodveneer, Kaisercraft and Wild Orchid Crafts Flowers, Freckled Fawn Ribbon, Twine from The Twine Bakery, Basic Grey buttons.

Venez donc jeter un coup d'oeil sur le blog de défis de My Besties en français et j'espère y voir votre participation pour la chance de gagner des étampes gratuites! http://blogfrancaislesbesties.blogspot.ca/

Come to the French My Besties Challenge Blog and see all the inspiration and show us what you created for a chance to win some awesome stamps!  http://blogfrancaislesbesties.blogspot.ca/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire