mardi 4 mars 2014

Défi or sur Some Odd Girl / Some Odd Girl Gold Challenge

Bonjour! Hello!

J'espère que vous avez passé une belle journée! Je vous montre aujourd'hui la carte que je viens de terminer pour le défi Or de Some Odd Girl Stamps. Les embellissements devaient briller et devaient être or. J'ai opté pour un doilie or, un ruban et une badge or, un petit coeur or, des paillettes et du stickles doré.

I hope you guys had a great day! Today I am showing you the card I just finished for this month's Gold Challenge at Some Odd Girl Stamps. Most of the embelishments need to be gold and shiny. I decided to go with a gold doily, a gold ribbon and badge, a little gold heart, some gold sequins and gold stickles.

J'ai aussi utilisé ce sketch de Seize the Sketch;
I also used this sketch from Seize the Sketch;


Voici ma carte;
Here is my card;




Je pense qu'il y a en masse d'or sur ma carte!!! J'ai tellement aimé colorié les cheveux en mauve, c'était très amusant!
There is plenty of gold in there!!! I just loved colouring her hair purple! So fun!

Bonne fin de soirée!
Have a great evening!

2 commentaires:

  1. This card is so pretty and so many wonderful tings to look at!
    Thanks for joining us over at Some Odd Girl!

    RépondreSupprimer
  2. Awww super sweet image and such a pretty card!

    RépondreSupprimer